1. Головна
  2. Гарантія Powercom

Сервісна політика компанії

Шановні друзі, щиро вдячні Вам, за зроблений вибір! 

Ми надаємо гарантію на наші продукти від 1 до 5 років з дня отримання товару. Детальніше терміни гарантії вказані у картці товару.

Якщо у вас виникли питання, щодо користування продукцією Powercom просимо Вас звертатися у підтримку на електронну пошту service@powercom.ua або через форму зворотнього зв'яку на нашому сайті.

 

Технічне обслуговування та сервіс Powercom в Україні

  • 18 сервісних центрів, які пройшли авторизацію, покривають всю площу країни.
  • Продукція обслуговується на підставі єдиного гарантійного талона, який використовується для всіх моделей продукції Powercom.
  • Для моделей серій BNT, IMP, IMD, KIN, RPT строк гарантії на електроніку складає 60 місяців, для інших моделей ДБЖ, стабілізаторів, додаткових батарейних блоків, акумуляторів строк гарантії складає 24 місяці з дати придбання, але не більше 30 місяців з дня виробництва. Тут набуває чинності і вступає в дію обмеження за умовою, що настає раніше, гарантійний термін за датою виробництва буде вважатися закінченим, навіть якщо не закінчився термін за датою продажу.

Під час гарантійного терміну власник має право на безкоштовне технічне обслуговування товару. Гарантійний строк продовжується на час перебування товару в ремонті. У пристрої можуть бути присутніми допоміжні частини, які не мають терміну гарантії.

У разі виявлення дефектів прохання звертатися виключно до уповноважених нами сервісні центри (УСЦ) «Пауерком Ко., ЛТД», чиї контакти розміщені в талоні для гарантії або до нас напряму через форму зворотньго зв'якзу на сайты чи за телефоном сервісного центру: +38 (073) 901-09-09.

Компанія залишає за собою право, відмовити в безкоштовному ремонті при порушенні умов гарантії. Щоб уникнути можливих непорозумінь, слід уважно читати "Інструкції користувача" й перевіряти якысть заповнення Гарантійного талона.

Гарантійний талон на пристрої безперебійного живлення

вважається дійсним, якщо чітко й правильно вказані в ньому такі дані щодо пристрою безперебійного живлення:

  • Модель
  • Серійний номер
  • Строк гарантії
  • Дата продажу
  • Назва, печатка і підпис компанії продавця

ДБЖ повинен бути опломбований. При порушенні цілісності пломби, гарантія вважається недійсною. Щоб уникнути негараздів, не розбирайте пристрій самостійно. Гарантія передбачена на товари, придбані на території України.

Умови гарантії на товари POWERCOM

При зверненні в авторизований сервісний центр необхідно чітко сформулювати який недолік товару було виявлено (бажано в письмовому вигляді). Гарантійний ремонт може проводитися тільки устаткування, зазначеного в представленому талоні.

Право на гарантію втрачається, якщо:

  1. Відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон;
  2. Дефект отриманий в наслідок: механічного впливу, порушення експлуатаційних умов чи умов інсталяції, стихійного лиха (блискавка, пожежа, повінь), проникнення під корпус пристрою сторонніх предметів (рідин, комах), неправильної вентиляції та інших причин, що знаходяться поза контролем продавця та виробника;
  3. Продукція проходила ремонт в домашніх умовах або в не уповноваженому сервісному центрі, а для трифазних ДБЖ інсталяція обладнання, організаціями або особами, які не є уповноваженими представниками POWERCOM;
  4. Внесені несанкціоновані зміни конструкції;
  5. Техніка, що призначалася для побутового використання, застосовувалася в виробничих або інших цілях, які не відповідають прямому призначенню;
  6. Пристрій використовувався без заземлення;
  7. Неполадки, що з'явилися після використання обладнання разом з іншим виробом або з неоригінальними допоміжними частинами;
  8. Пошкодження отримані при відхиленні від державних стандартів живлення, кабельних мереж або інших зовнішніх чинників.

«Пауерком Ко., ЛТД» не несе відповідальність за матеріальний, моральний або інший збиток, нанесений власником або третіми особами в процесі використання, зберігання і транспортування товару. Виробник не відповідає за будь-який особливий, випадковий, пряму або побічну шкоду, що виникла внаслідок застосування або неможливості використання товару. Всі елементи, замінені в процесі гарантійного ремонту, є власністю виробника і покупцю не повертаються. Всі недоліки товару, які не підлягають усуненню за вищезгаданих умов, усуваються за рахунок покупця.

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  • Програмне забезпечення, що постачається разом із джерелом безперебійного живлення;
  • На інше обладнання, завданий збиток якому пов'язаний з будь-якої причини з роботою у поєднанні з ДБЖ;
  • Періодичне обслуговування, встановлення та налаштування виробу;
  • На обладнання та вузли, пошкодження яких викликане зовнішнім впливом або неправильною експлуатацією, а також зниження ємності АКБ, викликане природним зносом;
  • Порушення працездатності АКБ через глибокий розряд або перезаряд, внаслідок сульфатації або висихання/википання через некоректну експлуатацію.

Постгарантійне обслуговування

Авторизовані сервісні центри POWERCOM виконують також післягарантійний ремонт. Вартість ремонту визначається виходячи з вартості діагностики, вартості вузлів (деталей), що замінюються, та вартості роботи. За відсутності запасних частин, необхідних для проведення ремонту, на складі СЦ час ремонту збільшується на час доставки. POWERCOM має у своєму розпорядженні великий склад запасних частин на території України, тому доставка ЗІПу в будь-яку область здійснюється оперативно.

У разі виникнення питань, пов'язаних з ремонтом джерел безперебійного живлення компанії POWERCOM, діє гаряча лінія технічної підтримки. З 9:00 до 17:30 години на Ваші запитання відповість технічний спеціаліст за номером телефона +38 (073) 901-09-09. Запитання також можна надсилати до Служби технічної підтримки, через форму зворотнього зв'язку на сайті, або на пошту service@powercom.ua.  

Інформація про причини виходу з ладу джерел безперебійного живлення, що отримується від сервісних центрів, надходить до відділу розробок UPS компанії POWERCOM, і в конструкцію вносяться зміни, спрямовані на підвищення надійності пристроїв з урахуванням місцевих умов і особливостей експлуатації. Таким чином, крім безпосередньої функції усунення несправностей, сервісні центри виконують роботу з підвищення якості продукції POWERCOM.

Якщо у Вас є будь-які питання чи пропозиції так чи інакше пов'язані з продукцією бренду POWERCOM або з обслуговуванням цієї продукції - пишіть нам, ми будемо раді будь-якій інформації, спрямованій на підвищення якості джерел безперебійного живлення, які ми пропонуємо.

2024 © ТОВ «Ексім-Стандарт», ЕДРПОУ 328565593