Шановні друзі, щиро вдячні Вам, за зроблений вибір! Якість товару відповідає міжнародним стандартам. Термін служби виробу від виробника - 10 років. Однак при дотриманні правил експлуатації та своєчасної сервісної підтримки, яку ми забезпечуємо, пристрій прослужить набагато довше.
Якщо у вас виникли питання, щодо користування продукцією Powercom просимо Вас звертатися в підтримку «Пауерком Ко., ЛТД» на електронну пошту service@powercom.ua або через спеціальну форму на нашому сайті.
Декілька слів про сервісну підтримку продукції.
«Пауерком Ко., ЛТД» бере на себе всі зобов'язання, передбачені законом України «Про захист прав споживачів».
Під час гарантійного терміну власник має право на безкоштовне технічне обслуговування товару. Гарантійний строк продовжується на час перебування товару в ремонті. У пристрої можуть бути присутніми допоміжні частини, які не мають терміну гарантії.
У разі виявлення дефектів прохання звертатися виключно до уповноважених нами сервісні центри (УСЦ) «Пауерком Ко., ЛТД», чиї контакти розміщені в талоні для гарантії або на сторінці сайту "Сервісні центри" *.
* Перелік УСЦ може бути змінений.
Наша компанія залишає за собою право, відмовити в безкоштовному ремонті при порушенні умов гарантії. Щоб уникнути можливих непорозумінь, слід уважно читати "Інструкції користувача" і перевіряти заповнення Гарантійного талона.
вважається дійсним, якщо чітко і правильно вказані в ньому такі дані щодо пристрою безперебійного живлення:
При порушенні цілісності пломби, гарантія вважається недійсною. Щоб уникнути негараздів, не розбирайте пристрій самостійно. Гарантія передбачена на товари, придбані на території України.
При зверненні в авторизований сервісний центр необхідно чітко сформулювати який недолік товару було виявлено (бажано в письмовому вигляді). Гарантійний ремонт може проводитися тільки устаткування, зазначеного в представленому талоні.
«Пауерком Ко., ЛТД» не несе відповідальність за матеріальний, моральний або інший збиток, нанесений власником або третіми особами в процесі використання, зберігання і транспортування товару. Виробник не відповідає за будь-який особливий, випадковий, пряму або побічну шкоду, що виникла внаслідок застосування або неможливості використання товару. Всі елементи, замінені в процесі гарантійного ремонту, є власністю виробника і покупцю не повертаються. Всі недоліки товару, які не підлягають усуненню за вищезгаданих умов, усуваються за рахунок покупця.
Наші спеціалісти проводять повний комплекс робіт із введення обладнання в експлуатацію: перевірка всіх вузлів та тестування ДБЖ, перевірка правильності підключення до мережі, первинне навчання персоналу замовника.
Проведення пусконалагоджувальних робіт проводиться сертифікованими інженерами. За фактом виконаних робіт замовнику видається Акт ПНР. Проведення пусконалагоджувальних робіт є обов'язковою процедурою введення трифазного обладнання в експлуатацію, відсутність акта ПНР унеможливлює ремонт ДБЖ за гарантією.
Авторизовані сервісні центри POWERCOM виконують також післягарантійний ремонт. Вартість ремонту визначається виходячи з вартості діагностики, вартості вузлів (деталей), що замінюються, і вартості роботи. За відсутності запасних частин, необхідних для проведення ремонту, на складі СЦ час ремонту збільшується на час доставки. POWERCOM має у своєму розпорядженні великий склад запасних частин на території України, тому доставка ЗІПу в будь-яку область здійснюється оперативно.
У разі виникнення питань, пов'язаних з ремонтом джерел безперебійного живлення компанії POWERCOM, діє гаряча лінія технічної підтримки. З 9:00 до 17:30 години на Ваші запитання відповість технічний спеціаліст за номером телефона +38 (073) 901-09-09. Запитання також можна надсилати до Служби технічної підтримки, через спеціальну форму.
Інформація про причини виходу з ладу джерел безперебійного живлення, що отримується від сервісних центрів, надходить до відділу розробок UPS компанії POWERCOM, і в конструкцію вносяться зміни, спрямовані на підвищення надійності пристроїв з урахуванням місцевих умов і особливостей експлуатації. Таким чином, крім безпосередньої функції усунення несправностей, сервісні центри виконують роботу з підвищення якості продукції POWERCOM.
Якщо у Вас є будь-які питання чи пропозиції так чи інакше пов'язані з продукцією бренду POWERCOM або з обслуговуванням цієї продукції - пишіть нам, ми будемо раді будь-якій інформації, спрямованій на підвищення якості джерел безперебійного живлення, які ми пропонуємо.