Сервісна політика компанії «Пауерком Ко., ЛТД» (Powercom)

Шановні друзі, щиро вдячні Вам, за зроблений вибір! Якість товару відповідає міжнародним стандартам. Термін служби виробу від виробника - 10 років. Однак при дотриманні правил експлуатації та своєчасної сервісної підтримки, яку ми забезпечуємо, пристрій прослужить набагато довше.

Технічне обслуговування та сервіс Powercom в Україні

  • 49 сервісних центрів, які пройшли авторизацію, покривають всю площу країни.
  • Продукція обслуговується на підставі єдиного талона для гарантії Powercom.
  • Для моделей серій BNT, KIN, RPT і IMD тривалість гарантії електроніки складає 5 років (60 міс.), Інших моделей ДБЖ і батарей - 2 роки (24 міс.) З дати придбання, але не більше 3 років з дня виробництва.
  • Максимальний термін ремонту UPS 14 днів.

«Пауерком Ко., ЛТД» бере на себе всі зобов'язання, передбачені законом України «Про захист прав споживачів».

Під час гарантійного терміну власник має право на безкоштовне технічне обслуговування товару. Гарантійний строк продовжується на час перебування товару в ремонті. У пристрої можуть бути присутніми допоміжні частини, які не мають терміну гарантії.

У разі виявлення дефектів прохання звертатися виключно до уповноважених нами сервісні центри (УСЦ) «Пауерком Ко., ЛТД», чиї контакти розміщені в талоні для гарантії або на сторінці сайту " Сервісні центри " *.

Перелік УСЦ може бути змінений.

Наша компанія залишає за собою право, відмовити в безкоштовному ремонті при порушенні умов гарантії. Щоб уникнути можливих непорозумінь, слід уважно читати " Інструкції користувача" і перевіряти заповнення Гарантійного талона.

Гарантійний талон на пристрої безперебійного живлення в мережі

Вважається дійсним, якщо чітко і правильно вказані в ньому такі дані щодо пристрою безперебійного живлення:

  • Назва
  • Модель
  • Серійний номер
  • Термін придатності
  • Дата продажу
  • Координати, печатка і підпис продавця

ДБЖ повинен бути опломбований!

При порушенні цілісності пломби, гарантія вважається недійсною. Щоб уникнути негараздів, не розбирайте пристрій самостійно. Гарантія передбачена на товари, придбані на території України.

Умови гарантії на товари POWERCOM

При зверненні в авторизований сервісний центр необхідно чітко сформулювати якийсь недолік товару було виявлено (бажано в письмовому вигляді). Гарантійний ремонт може проводитися тільки устаткування, зазначеного в представленому талоні.

Право на гарантію вважається загубленим, якщо:

  1. Відсутня або неправильно заповнений талон гарантії.
  2. Дефект отриманий через механічного впливу, порушення експлуатаційних умов, стихійного лиха, проникнення під корпус пристрою сторонніх предметів, рідин, комах.
  3. Продукція проходила ремонт в домашніх умовах або в не уповноваженому сервісному центрі.
  4. Вироблено несанкціонованих змін конструкції.
  5. Техніка, що призначалася для побутового використання, застосовувалася в виробничих або інших цілях, невідповідних прямим призначенням.
  6. Пристрій використовувався без заземлення.
  7. Неполадки, що з'явилися після використання обладнання разом з іншим виробом або з неоригінальними допоміжними частинами
  8. Пошкодження отримані при відхиленні від державних стандартів харчування, кабельних мереж або зовнішніх чинників.

«Пауерком Ко., ЛТД» не несе відповідальність за матеріальний, моральний або інший збиток, нанесений власником або третіми особами в процесі використання, зберігання і транспортування товару. Виробник не відповідає за будь-який особливий, випадковий, прямий або побічний шкоду, що виник внаслідок застосування або неможливості використання товару. Всі елементи, замінені в процесі гарантійного ремонту, є власністю виробника і покупця не повертаються. Всі недоліки товару, які не підлягають усуненню за вищезгаданим умовам, усуваються за рахунок покупця.

Гарантія не надається на:

  • Матеріали, документи, дискові накопичувачі і подібне;
  • Програмне забезпечення;
  • Інші пристрої, збиток яким завдано через спільної роботи з даними;
  • Періодичне обслуговування, встановлення та налаштування пристрою.

Післягарантійне ТО

Технічний сервіс Powercom проводить ремонт і після закінчення терміну гарантії. Його ціна складається з витрат на діагностику, запчастин і оплати праці інженерів. При відсутності потрібних запчастин час ремонту продовжується на термін їх доставки.

З приводу проблем та інших питань про продукцію Powercom просимо Вас звертатися в УСЦ «Пауерком Ко., ЛТД» по телефону (044) 303-90-36, на електронну пошту [email protected] або через спеціальну форму на нашому сайті.