Шановні друзі, щиро вдячні Вам, за зроблений вибір! Якість товару відповідає міжнародним стандартам. Термін служби виробу від виробника - 10 років. Однак при дотриманні правил експлуатації та своєчасної сервісної підтримки, яку ми забезпечуємо, пристрій прослужить набагато довше.
З приводу проблем та інших питань про продукцію Powercom просимо Вас звертатися в підтримку «Пауерком Ко., ЛТД» по телефону (044) 303-90-36, на електронну пошту service@powercom.ua або через спеціальну форму на нашому сайті.
Декілька слів про сервісну підтримку продукції.
«Пауерком Ко., ЛТД» бере на себе всі зобов'язання, передбачені законом України «Про захист прав споживачів».
Під час гарантійного терміну власник має право на безкоштовне технічне обслуговування товару. Гарантійний строк продовжується на час перебування товару в ремонті. У пристрої можуть бути присутніми допоміжні частини, які не мають терміну гарантії.
У разі виявлення дефектів прохання звертатися виключно до уповноважених нами сервісні центри (УСЦ) «Пауерком Ко., ЛТД», чиї контакти розміщені в талоні для гарантії або на сторінці сайту "Сервісні центри" *.
* Перелік УСЦ може бути змінений.
Наша компанія залишає за собою право, відмовити в безкоштовному ремонті при порушенні умов гарантії. Щоб уникнути можливих непорозумінь, слід уважно читати "Інструкції користувача" і перевіряти заповнення Гарантійного талона.
Вважається дійсним, якщо чітко і правильно вказані в ньому такі дані щодо пристрою безперебійного живлення:
При порушенні цілісності пломби, гарантія вважається недійсною. Щоб уникнути негараздів, не розбирайте пристрій самостійно. Гарантія передбачена на товари, придбані на території України.
При зверненні в авторизований сервісний центр необхідно чітко сформулювати якийсь недолік товару було виявлено (бажано в письмовому вигляді). Гарантійний ремонт може проводитися тільки устаткування, зазначеного в представленому талоні.
«Пауерком Ко., ЛТД» не несе відповідальність за матеріальний, моральний або інший збиток, нанесений власником або третіми особами в процесі використання, зберігання і транспортування товару. Виробник не відповідає за будь-який особливий, випадковий, прямий або побічний шкоду, що виник внаслідок застосування або неможливості використання товару. Всі елементи, замінені в процесі гарантійного ремонту, є власністю виробника і покупця не повертаються. Всі недоліки товару, які не підлягають усуненню за вищезгаданим умовам, усуваються за рахунок покупця.
Технічний сервіс Powercom проводить ремонт і після закінчення терміну гарантії. Його ціна складається з витрат на діагностику, запчастин і оплати праці інженерів. При відсутності потрібних запчастин час ремонту продовжується на термін їх доставки.