Запит до служби техпідтримки

На данний адрес электронної пошти буде надіслане відповідне повідомлення.
Наприклад, "Харьків"
Компанiя або магазин, де був придбаний прилад. Наприклад, "магазин Hard&Soft"
В форматі "чч.мм.гггг"
Вкажіть модель ДБЖ. Наприклад, "KIN-325A"
Можна подивитись на коробці (наклейка), або на самому приладі. Часто вказується в гарантійних талонах.
Охарактеризуйте проблему одним реченням. Наприклад,"Як вимкнути звуковий сигнал?"
Детально опишіть проблему.Також вкажіть конфігурацію Вашого компьютера, умови за яких виникла проблема, версії драйверів що використовуються та інше.
Відправляючи форму, ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності і угодою для користувача.