Сервісна політика

Підтримка та обслуговування техніки Powercom по всій території Україні

  • Сервісна мережа Powercom налічує49 авторизованих сервісних центри і охоплює всю територію України
  • Обслуговування проводиться на основі єдиного сервісного талона Powercom
  • Термін безкоштовного гарантійного обслуговування продукції Powercom - 24 місяці з дня покупки вироби
  • Для моделей BNT і KIN термін безкоштовного гарантійного обслуговування -5 років (на електроніку) і 2 роки на батареі з дня покупки
  • Проводиться регулярне навчання і підвищення кваліфікації для сервісних інженерів Powercom
  • Термін ремонту вироби не перевищує 14-ти днів

Умови гарантійного обслуговування продукції Powercom

Несправності і дефекти, що виникли протягом гарантійного терміну, будуть усунені безкоштовно авторизованими сервісними центрами на території України при дотриманні наступних умов:

  • наявність гарантійного талона встановленого зразка, заповненого належним чином: з зазначенням моделі, серійного номера, дати продажу, печатки торгуючої організації;
  • пред'явленні несправного пристрою в Сервісний Центр для обладнання потужністю до 10 ква.
  • для встаткування технології On-line потужністю понад 6 kVA інсталяції обладнання сертифікованими фахівцями Powercom.

Право на гарантійне обслуговування втрачається у разі:

  • відсутності або неправильного заповнення гарантійного талона;
  • проведення ремонту, а для встаткування технології On-line потужністю понад 6 kVA інсталяції обладнання організаціями або особами, які не є уповноваженими представниками POWERCOM;
  • виникнення дефектів внаслідок: механічних ушкоджень, недотримання умов експлуатації, стихійних лих (блискавка, пожежа, повінь), потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, а також інших причин, що знаходяться поза контролем продавця і виробника.

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  • витратні матеріали, документацію, дискети, компакт-диски тощо;
  • програмне забезпечення, що постачається разом з джерелом безперебійного живлення;
  • на інше обладнання, заподіяний збиток якому пов'язаний з якої-небудь причини з роботою в сполученні з даними;
  • періодичне обслуговування, встановлення та налаштування вироби.

 

Після гарантійне обслуговування:

  • Авторизовані сервісні центри POWERCOM виконують також післягарантійний ремонт. Вартість ремонту визначається виходячи з вартості діагностики, вартості замінних вузлів (деталей) і вартості роботи. При відсутності запасних частин необхідних для проведення ремонту на складі СЦ час ремонту збільшується на час доставки.
  • Сервісні центри можуть укладати договори на сервісне обслуговування джерел безперебійного живлення POWERCOM. Умови сервісного обслуговування визначаються договором між СЦ і замовником.
  • Інформація про причини виходу з ладу джерел безперебійного живлення, що отримується від сервісних центрів, надходить до відділу розробок UPS компанії POWERCOM, і в конструкцію вносяться зміни спрямовані на підвищення надійності пристроїв з урахуванням українських умов. Таким чином, крім безпосередньої функції усунення несправностей сервісні центри виконують роботу по підвищенню якості продукції POWERCOM.

 

Всі зауваження та питання з гарантійного ремонту та обслуговування відправляйте на e-mail: supp@powercom.ua або через спеціалізовану форму на сайті компанії.